خرید مستقیم از ترکیه به ایران

ارسال مستقیم از ترکیه به ایران، برای افرادی که قصد خرید محصولات ترکی را دارند، عموما با پرسش‌های بسیاری همراه می‌شود. از آنجایی که امروزه خرید مستقیم از ترکیه و سایت‌های معتبر فعال در این عرصه رواج پیدا کرده، شرایط ارسال و پرداخت هم به یکی از دغدغه‌های افراد تبدیل شده است. ترکیه به عنوان کشور همسایه و از جمله کشورهای مطرح در روند تولید انواع اجناس، برای ایرانیان به یکی از محبوب‌‌ترین گزینه‌ها برای خرید انواع کالا تبدیل شده است. به طوری که حتی می‌توان گفت ترکیه رتبه چهارم واردات محصول به ایران را به خود اختصاص داده. به همین سبب در ادامه قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با این فاکتور و کمترین هزینه ارسال بار از ترکیه به ایران، بپردازیم.

روند خرید مستقیم از ترکیه به ایران

همانطور که گفته شد، روزبه‌روز شاهد افزایش تقاضا برای ارسال بار از ترکیه به ایران و بالعکس هستیم! از این رو شرکت‌های باربری متنوعی وارد این حوزه شده‌اند که هر یک شرایط به خصوصی برای ارسال بار و هزینه‌های مربوط به آن تعریف کرده‌اند.

شاید بپرسید چرا خود افراد بار را خریداری و وارد نمی‌کنند! در این مورد باید گفت محدودیت‌هایی برای متقاضیان مطرح می‌شود. به طوری که وزن بار نباید از حد مشخصی خارج شود؛ در غیر این صورت، جریمه تعریف خواهد داشت. به همین دلیل به لحاظ صرفه اقتصادی، بهتر است از خدمات شرکت‌های باربری برای ارسال مستقیم از ترکیه به ایران بهره گرفته شود. برخی از راهکارهایی که مخاطبان بسیاری در این روند دارند، شامل مواردی هستند که در ادامه مطرح شده:

فریت مسافری

فریت مسافری از جمله شیوه‌هایی است که به طور گسترده مورد استقبال قرار گرفته. در این حالت بار از فرودگاه‌ها و خطوط هوایی بدون اینکه همراهی داشته باشد، به مقصد مورد نظر ارسال می‌شود. این سبک ارسال بار می‌تواند کمترین هزینه ارسال بار از ترکیه به ایران را تعریف کند. توجه داشته باشید که در این صورت نیاز به صدور بارنامه خواهد بود.

حمل هوایی

در صورتی که سرعت ارسال بار برای شما اهمیت دارد، می‌توانید از خدمات حمل هوایی بهره بگیرید. در این مورد، فرودگاه بین ‌المللی اَسَن ‌بوغا در آنکارا، فرودگاه آنتالیا، فرودگاه بین‌المللی عدنان مِندرس در ازمیر و برخی فرودگاه‌های دیگر، به عنوان گزینه‌های مطلوب برای ارسال بار به صورت حمل هوایی مورد معرفی قرار می‌گیرند. لازم ذکر است که حمل هوایی به مراتب هزینه‌های بیشتری در مقایسه با حمل زمینی خواهد داشت.

حمل زمینی

در مقابل حمل هوایی، افراد می‌توانند با هزینه کمتر، حمل زمینی را انتخاب کنند. در این خصوص باید گفت نزدیکی و هم‌مرز بودن ایران و ترکیه، عاملی برای فراهم‌آوری شرایط جهت استفاده از مسیرهای زمینی بوده است. البته طبیعتا زمان ارسال هم افزایش پیدا می‌کند و مقدار بار و شرایط آن هم در تعریف این بازه زمانی موثر واقع می‌شود.

کارگو از ترکیه به ایران 

کارگو به نوعی خدمات حمل‌ونقل از ترکیه به ایران گفته می‌شود که در این روند، کالاهای وارداتی تجار و بازرگانان، با هواپیماهای مخصوص باربری ارسال می‌شود.

نکات مهم درباره ارسال و خرید مستقیم از ترکیه به ایران

در صورتی که شما هم به سبب خرید از ترکیه و ارسال به ایران، نیاز به خدمات حمل‌ونقل دارید، باید نسبت به نکات ویژه‌ای که در این زمینه توجه داشته باشید. در این حال لازم است محدودیت‌های مربوط به وزن بار را در نظر بگیرید. همانطور که مسافران نمی‌توانند بار با وزن بیش از حد و غیرمجاز را وارد کنند، برای واردات بار از طریق شرکت‌های هواپیمایی هم محدودیت‌هایی به لحاظ حجم بار تعریف می‌شود‌.

خرید مستقیم از ترکیه به ایران

علاوه بر این باید در نظر داشت که هزینه‌های حمل بار هم تحت تاثیر همین فاکتور وزن تعریف می‌شود. به همین دلیل رعایت محدودیت‌ها اهمیت داشته و می‌تواند به افراد در تجربه بهتر از روند خرید از ترکیه و ارسال به ایران کمک کند.

هزینه و قیمت ارسال بار از ترکیه به ایران

جدا از بحث فرآیند و نکات خرید از ترکیه و ارسال به ایران، از دیگر پارامترهای حائز اهمیت در این روند، می‌توان به هزینه باربری از ترکیه به ایران اشاره کرد. در این خصوص باید گفت فاکتورهای متعددی روی بحث مبالغ موثر واقع می‌شوند. از این رو در ادامه برخی از اصلی‌ترین این پارامترها مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده:

– نحوه حمل‌ونقل تاثیر بسیاری روی قیمت‌ها دارد. همانطور که گفته شد، حمل‌ونقل زمینی به نسبت هزینه‌های کمتری را به همراه خواهد داشت.

– وزن بار از دیگر فاکتورهای مطرح بوده که با افزایش خود سبب افزایش هزینه‌های ارسال می‌شود.

– شرکت باربری که انتخاب می‌کنید و خدماتی که توسط آن شرکت ارائه می‌شود، همگی از جمله پارامترهای موثری هستند که می‌توانند باعث افزایش هزینه ارسال شوند.

– سرعت زمان ارسال هم مولفه دیگری است که در این زمینه می‌توان مورد بحث و بررسی قرار داد.

به طور کلی اگر شما هم به دنبال کمترین هزینه ارسال بار از ترکیه به ایران هستید، با توجه به فاکتورهایی که تا اینجا در رابطه با شیوه‌های حمل‌ونقل و ارسال بار از ترکیه به ایران گفته شد، می‌توانید بهترین مسیر را برای دریافت کالاها انتخاب کنید. در هر حال، شرایط نسبتا ساده‌ای برای خرید از ترکیه و ارسال به ایران تعریف می‌شود تا افراد محدودیتی به لحاظ دستیابی به بسترهای خرید جهانی نداشته باشند.

درباره‌ی ما

به دلیل نبودن واسطه در هنگام خرید و فروش و کم شدن قیمت گمرک هزینه دریافتی بابت این محصولات بسیار کاهش پیدا می‌کند و شما با قیمت کمتر می توانیم از برند خارجی خریداری کنید.

خرید از آنلاین شاپ کالا پایتخت به شما این امکان را می دهد که خرید مستقیم از ترکیه به ایران را در سریع ترین زمان انجام دهید و به راحتی خرید اینترنتی از ترکیه را با ما تجربه کنید.

شما با خرید از شاپ آنلاین ترکیه از بسیاری از تخفیفات بهره مند خواهید شد و بهترین خرید از ترکیه را تجربه خواهید کرد.