این سوالات همیشه به ذهن تمام کاربرانی که قصد خرید برای اولین بار از ترکیه، به صورت آنلاین را دارند خواهد رسید

لطفا قبل از طرح هرگونه سوال و پرسش از پشتیبان ما در رابطه با چگونگی خرید آنلاین و نحوه ثبت سفارش از ترکیه و تحویل در ایران ٬ این سوالات را مطالعه نمایید.

اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید نگران نباشید می توانید از طریق آیکون واتساپ پایین صفحه، سوالات خود را با پشتیبانان ما مطرح کنید

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما ابتدا از سایت مورد نظر محصول خود را انتخاب میکنید و لینک اون صفحه با مشخصات (مثل سایز، رنگ و غیره) را از طریق تلگرام، واتساپ و یا اینستاگرام برای ما ارسال می کنید و بعد از پرداخت سفارش شما ثبت می شود.

نحوه محاسبه قیمت ها به چه صورت است ؟

مبالغ محاسبه شده در سایت قیمت نهایی کالا نمی باشد به مبالغ فوق هزینه باربری، هزینه پیک و یا پست اضافه خواهد شد، هزینه باربری برای هر صد گرم مبلغ 30/000 تومان می باشد که کالای خریداری شده در ایران بر اساس وزن واقعی محاسبه شده و به مشتری جهت واریز اطلاع داده خواهد شد.

هزینه ارسال کالا برای تهران و شهرستان چقدر است؟

سفارش شما پس از کنترل نهایی در تهران برای مشتریان تهران از طریق پیک و برای مشتریان شهرستان از طریق پست به آدرس ثبت شده ارسال خواهد شد و هزینه مربوطه به عهده خریدار می باشد. 

پروسه زمانی دریافت کالا چه مدت است ؟

از زمان دریافت کالا توسط کالاپایتخت در دفتر ترکیه زمان تقریبی ارسال به ایران 10 الی 15 روز کاری و سفارشات کفش 15 الی 25 روز کاری خواهد بود.

امکان ارسال سریع کالا امکان پذیر است؟

در صورتی که نیاز به ارسال سریع کالا داشته باشید می‌تواند با پشتیبان سایت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است هزینه ارسال سریع کالا از تعرفه هزینه باربری قرارگرفته در سایت بیشتر می‌باشد و در زمان هماهنگی به اطلاع مشتری خواهد رسید.

آیا امکان دریافت کالا سفارش داده شده به صورت حضوری در دفتر تهران وجود دارد؟

بله . می‌توانید کالا خریداری شده را از دفتر ما در تهران دریافت نمایید. تنها لازم است قبل از حضور در دفتر هماهنگی لازم را با پشتیبان انجام دهید.

از چه سایت هایی امکان خرید وجود دارد ؟

از تمامی برندهای معتبر که در کشور ترکیه نمایندگی دارند امکان خرید برای مشتریان فراهم شده است.

آیا امکان تغییر آدرس وجود دارد ؟

در صورت تغییر آدرس تا دو روز پس از ثبت سفارش می توانید با پشتیبانی کالا پایتخت تماس بگیرید.

تحت چه شرایطی امکان بازگشت کالا وجود دارد ؟

متأسفانه طبق قوانین و مقررات کالا پایتخت تعویض و یا بازپس‌گرفتن کالا امکان‌پذیر نیست، و این نکته را توجه داشته باشید که سفارشات قبل از ارسال و تحویل به مشتری از نظر مشکلات کاملا چک می شوند و فقط در صورت مشاهده مشکل و خرابی سفارش شما مرجوع و مبلغ پرداختی به شما برگردانده خواهد شد.

آیا کالای خریداری شده با جعبه ارسال می شود ؟

کلیه سفارشات بجز کالا‌های شامل عطر و محصولات آرایشی بدون جعبه به ایران ارسال خواهد شد. در صورت نیاز با جعبه محصولاتی به مانند کفش ٬ حتما بعد از ثبت سفارش این موضوع را به اطلاع پشتیبان سایت برسانید تا در صورت امکان کالای خریداری شده همراه با جعبه محصول برای شما ارسال گردد.

آیا کیفیت و متریال کالای خریداری شده بعهده فروشگاه کالاپایتخت می باشد؟

کالاپایتخت تنها یک واسطه خرید برای مشتریان می باشد و کیفیت و متریال کالا بعهده تولید کننده کالا می باشد. لازم به ذکر است سلامت کیفی کالا ارسالی قبل از ارسال به ایران توسط کارشناس ما در ترکیه بررسی میگردد.

پس از تحویل سفارش امکان تعویض ویا عودت کالا امکان پذیر است؟

خیر  با توجه به ماهیت کسب و کار ما و اینکه کالا‌ها از فروشگاه های واقع در ترکیه خریداری شده ٬ از مرحله ارسال کالا به ایران امکان تعویض و یا لغو سفارش وجود ندارد. 

اگر من محصولی راخریداری کنم و آن محصول در سایت ترندیول یا … به اتمام رسیده باشد ، مراحل کار و بازگشت وجه به چه صورت می باشد؟

برخی اوقات محصولاتی که دارای تخفیف زیاد هستند و یا دارای سایز بندی ناقص هستند و یا اینکه تعداد کمی از آن محصول برای فروش گذاشته شده ، ممکن است در زمانی بسیار کوتاه به اتمام برسد که در این صورت پشتیبانی ما در زمان بررسی کالا و قبل از خرید کالا به اطلاع مشتری می رسانند و وجه پرداخت شده به حساب مشتری در کمترین زمان ممکن عودت داده می شود.

در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه آیا زمان ارسال سفارش متفاوت است؟

ما در تلاش هستیم در هر زمانی کالای خریداری شده شما را در کمترین زمان ممکن به دست شما برساند اما در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام برحسب روش و محل دریافت سفارش زمان ارسال متفاوت است و ممکن است کمی با تاخیر انجام شود.