شاپ آنلاین ترکیه

خرید از بلک فرایدی ترکیه

بلک فرایدی ترکیه

بلک فرایدی ترکیه یا “بزرگترین روز حراج در دنیا”، شاید تنها جمعه ای باشد که ارزان ترین قیمت های قرن را بتوانید در آن تجربه کنید. این روز که آخرین جمعه تقویم میلادی است، در آن تخفیف هایی باورنکردنی برای اجناس در نظر گرفته می شود. به طوریکه برخی از قیمت ها تا ۹۰ درصد کمتر از نرخ واقعی اجناس هستند. به همین علت، تخفیف های جمعه سیاه در ترکیه در تمام طول سال سابقه نداشته و همین امر باعث شده برخی افراد کل سال را منتظر این روز باشند تا برخی از خریدهای مهم خود را با حداقل هزینه های ممکن بتوانند در آن انجام دهند. اما اگر می خواهید بدانید جمعه سیاه چیست و چگونه می توان در اقصی نقاط دنیا از تخفیف های آن بهره مند شد،.ادامه این نوشتار را از دست ندهید.

بازار خرید بلک فرایدی ترکیه و ‌تخفیف های ۹۰ درصدی!

بلک فرایدی ترکیه را با تخفیف های باورنکردنی اش می شناسند.به طوری که اگر اولین بار است با اصطلاح آن آشنا می شوید، به شما باید گفت که تاکنون هرچه تخفیف گرفته اید را فراموش کنید زیرا این روز به شما فرصت تجربه نمودن تخفیف هایی را می دهد که هرگز پیش از این نظیر آنها را ندیده باشید. جمعه سیاه اگرچه یک روز است؛ اما برای بسیاری از خریداران مهم و حیاتی بوده و با خرید کردن در این روز می توان بخش قابل ملاحظه ای از هزینه ها را کاسته.و با یک هزینه مشخص خرید های خیلی بیشتری داشت. مثلا، تصور کنید که یک گوشی موبایل یا لپ تاپ را بتوانید با نصف قیمت و یا حتی ارزانتر خریداری کنید؛.چه حسی به شما دست می دهد؟ در این روز خاص هرچه را که لازم داشته باشید با همین شرایط میتوانید تهیه کنید. بنابراین، شک نکنید که این مقاله که تا انتها به همین موضوع اشاره می کند، ارزش خواندن دارد.

خلاصه ای از مقاله بلک فرایدی ترکیه:

بلک فرایدی ترکیه

بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست؟ 

در فرهنگ غرب بلک فرایدی یا جمعه سیاه واژه ای آشنا و انرژی بخش می باشد.که شنیدن نام آن یادآور خاطرات خوش خریدهای ارزان برای بسیاری از افراد است. منظور از بلک فرایدی ترکیه آخرین جمعه ماه نوامبر می باشد که مصادف با ۲ آذر ماه در تاریخ ایرانی است. در واقع جمعه سیاه نوعی بازار آخر سال می باشد که همانقدر که خریداران در تلاش هستند تا خرید ارزان تری داشته باشند،.فروشندگان نیز می کوشند اجناس خود را با قیمت های باب میل خریداران عرضه کنند تا فروش بیشتری کنند. به همین علت، هیاهوی این بازار را در هیچ جای دنیا نمی توان دید. تقریبا از سال ۱۹۵۲ رویداد جمعه سیاه رایج و همگانی شد.و هم اکنون که به دو صورت اینترنتی و حضوری برگزار می شود، به اوج شلوغی خود رسیده است.

اگرچه مشابه این واقعه در سایر فرهنگ‌ ها نیز وجود دارد؛.اما بلک فرایدی یک رویداد و سنت آمریکایی می باشد که امروزه در کشورهای دیگری مانند مکزیک، کانادا، برزیل، فرانسه، آلمان.و… نیز مورد استقبال واقع شده است. جمعه سیاه به روز بعد از شکرگزاری در آمریکا گفته می شود که در این روز نه فقط برای خریداران بلکه برای فروشندگان نیز اتفاق های مهمی می افتد.

اهمیت بلک فرایدی ترکیه بسیار بیشتر از آن چیزی است که بتوان تصور کرد، به طوری که حتی برخی از فروشندگان از بامداد همان روز و حتی قبل از آنکه هوا روشن شود، برای این روز آماده می شوند. اما امروزه با وجود اینترنت و سایت ها و فروشگاه های جامع، خرید کردن بسیار راحت تر شده و بازارهای خرید گسترده تر شده اند. بنابراین، دیگر جمعه سیاه مختص آمریکایی ها نیست و همه افراد در هر جایی که باشند می توانند از تخفیف های این بازار بهره مند شوند. در نتیجه، اگر شما هم جزو آن افراد هستید که تصور می کنید جمعه سیاه فقط مختص آمریکایی ها و کشورهای مهم است،.اشتباه می کنید؛.چرا که جمعه سیاه امروزه در ردیف رویدادهای بین المللی قرار گرفته و خریداران بسیاری در سراسر دنیا دارد.

خرید سال نو با محصولات بلک فرایدی ترکیه و تخفیف های بی نظیرش

یکی از شگفتی های بلک فرایدی که آن را در کل دنیا معروف کرده مربوط به تنوع بالای محصولاتی است که در این بازار تخفیف می گیرند. به عبارت دیگر، تصور اینکه در این بازار فقط تعداد محدودی از اجناس تخفیف می گیرند کاملا اشتباه است. چرا که تخفیف های جمعه سیاه ترکیه تمام محصولات را شامل می شوند و هر چیزی که تصورش را بکنید، در این بازار قابل خریداری است. بعد از لباس و پوشاک و کالاهای خرد، شاید بتوان گفت کالاهای دیجیتال مانند گوشی ها، لپ تاپ ها، ساعت های دیجیتال،ایرپادها و… پرفروش ترین کالاها در بلک فرایدی ترکیه هستند.که بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. در حالت کلی، جمعه سیاه یک بازار به تمام معنا است که تنوع و گستردگی محصولات و کالاهای تخفیف خورده آن زبانزد می باشد. لوازم التحریر، اکسسوری ها، اسباب بازی ها، محصولات آرایشی و بهداشتی، جواهرات، لوازم خانگی و غیره برخی دیگر از کالاهای پر متقاضی در بلک فرایدی ترکیه هستند.

نکات خرید از جمعه سیاه  ترکیه

حال که می دانید بلک فرایدی ترکیه یک روز استثنایی برای خرید کردن است.و تنوع محصولات تخفیف خورده نیز در این روز بسیار بالا است، باید خاطر نشان کرد که رعایت اصول خرید نیز در این هنگام اهمیت دارد. البته نکات خرید در جمعه سیاه ترکیه بیشتر مربوط به خریدهای اینترنتی هستند که باید در انجام آنها هوشیار عمل کرد.‌ نکته اول به بررسی محصول و در نظر داشتن جزئیات آن بر می‌ گردد. برای آنکه از جنس خریداری شده رضایت کافی داشته باشید، لازم است خصوصیات دلخواه شما را داشته باشد. مسئله دیگر به خرید از بهترین سایت های بلک فرایدی ترکیه مربوط است تا هم کیفیت جنس خریداری شده تضمین شده باشد و هم از تخفیف های آن بتوان بهره مند شد.

نکته دیگر به قیمت و جنبه اقتصادی کالاها بازمی گردد. اگرچه اغلب اجناس در این روز تخفیف میخورند؛ اما ضرورت دارد که اجناس را حتما به لحاظ قیمتی با هم مقایسه کنید.و قطعا خرید شما باید از طریق مرکزی باشد که بیشترین تخفیف ها و مناسب ترین قیمت ها را ارائه می دهد.

مورد آخر اینکه خریدهای خود را حتما باید به صورت تضمینی و به شرط خدمات پس از فروش از قبیل گارانتی مدت دار، به خصوص برای کالاهای مهم مانند لوازم دیجیتال خریداری نمایید.

تخفیف های جمعه سیاه در ترکیه

همانطور که زودتر هم اشاره شد،.آن چیزی که خرید black Friday ترکیه را خاص و محبوب کرده، بیشتر ناشی از تخفیف جمعه سیاه است. تقریبا تمام کالاها در جمعه سیاه تخفیف می گیرند؛.اما اینکه هر کالا چقدر پایین تر از قیمت واقعی آن عرضه شود، موضوعی است که جای بحث دارد. فروشندگان برای آنکه توجه بیشتری را به خود جلب کنند ممکن است تخفیف هایی باورنکردنی را برای محصولات خود در نظر بگیرند. به هر حال، در این روز خاص، هر چیزی را با تخفیف های چشمگیر می توان خریداری نمود.

بهترین تخفیفات بلک فرایدی ترکیه معمولا از سوی مهمترین عرضه کنندگان برای اجناس تعیین می شوند.و تقریبا تمام حوزه های تجاری را شامل هستند. این امر باعث شده برخی خریداران روی خرید black friday حسابی جداگانه باز کنند و حتی برخی از خریدهای مهم سال خود را به روز پایانی سال محول کنند. بهترین تخفیف های بلک فرایدی ترکیه می توانند تا ۹۰ درصد نرخ اجناس هم باشند و در کل تخفیف های بلک فرایدی درصدهاي بالایی را به خود اختصاص می دهند. گاهی نیز درصد تخفیف ها با توجه به مدل کالا و میزان موجودی آن در انبارها تعیین می گردد. بنابراین، بسیاری از کالاهای بلک فرایدی ترکیه را به صورت رقابتی باید خریداری نمود؛.یعنی ممکن است به علت تخفیف های قابل ملاحظه ای که می خورند، خیلی سریع فروش بروند و فرصت زیادی برای تهیه آنها نداشته باشید.

بیشترین تخفیف خرید در بلک فرایدی

تخفیف های ۵۰ و ۶۰ درصدی در مقایسه با سایر تخفیف های بلک فرایدی رایج تر هستند. بنابراین، حتی تصورش هم زیباست که در یک روز خاص بتوانید بسیاری از کالاها از قبیل لوازم دیجیتالی، کوله پشتی، پوشاک، لوازم تحریر و… را با نصف قیمت و حتی ارزان‌ تر هم خریداری کنید. از طرفی، محول کردن خریدهای مهم به روز انتهایی سال که همه به استقبال سال نو می روند، لذت این کار را دو چندان می کند. در نتیجه هر طور که بخواهید حساب کنید، خرید در بلک فرایدی ترکیه به نفع شماست.و هر جای دنیا که باشید در این روز خاص می توانید از تخفیف های ویژه این روز بهره مند شوید.‌

نکته دیگر این است که تخفیف های بلک فرایدی ترکیه در طول این روز می توانند متغیر باشند. معمولا هر چه به ساعات انتهایی جمعه سیاه نزدیکتر می شویم، درصد تخفیف ها ممکن است بالاتر برود و بیشترین تخفیف بلک فرایدی را در ساعات پایانی آن می توان تجربه نمود. اما، باید این واقعیت را هم در نظر داشت که احتمال پیدا کردن.و خرید کالای مورد نظر در ساعات انتهایی بلک فرایدی به دلیل اتمام موجودی فروشگاه ها کاهش می یابد.و احتمال اینکه مدل یا رنگ مد نظر کالاها را نتوانید پیدا کنید، نیز وجود دارد.

خرید اینترنتی از جمعه سیاه ترکیه

امروزه با وجود اینکه خرید از بلک فرایدی به صورت حضوری در کشورهای مهم دنیا صورت می پذیرد. اما بسیاری از مردم جهان تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. به خصوص در زمان حاضر که گرایش به خرید اینترنتی بیشتر شده و بسیاری از مردم کشورهای دیگر نیز علاقه مند به خرید از جمعه سیاه هستند.

خرید آنلاین و اینترنتی بلک فرایدی بسیاری از محدودیت ها را از بین می برد.و باعث می شود خریداران بسیار راحت و فوری بتوانند طیف گسترده ای از اجناس را بررسی کرده و در جریان قیمت ها و دیگر خصوصیات آنها قرار بگیرند. البته، سایت های تخفیف دار بلک فرایدی ترکیه کار را برای فروشندگان هم آسان ساخته است، به طوری که با وجود اینترنت بسیاری از فروشندگان می توانند در این روز چندین برابر کل سال خود و البته با سود کمتر فروش کنند. خرید اینترنتی بیشتر به دلیل راحتی و سرعت بالاتری که دارد، مورد توجه است و در کشورهایی که بلک فرایدی هنوز کاملا شناخته شده نیست، فقط از این طریق می توان با سایر مردم جهان در خرید کردن هماهنگ شد.

شما می تونید از طریق باکس زیر سوالات خود را مطرح کنید یا در شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید

    سایت های تخفیف دار بلک فرایدی ترکیه

    همانطور که اشاره شد، بسیاری از افراد خرید اینترنتی از جمعه سیاه ترکیه را بر خرید حضوری ترجیح می دهند. در حقیقت این سایت های معتبر و مطرح در دنیا و از جمله سایت آمازون هستند که به تمام مردم دنیا دسترسی برابر می دهند.تا بتوانند با شرایط یکسان اقدام به انتخاب و خرید کالای مربوطه با حداقل قیمت کنند. خرید از آمازون ترکیه راهی مطمئن برای بهره مندی از بهترین تخفیف های بلک فرایدی است و در عین حال خرید شما تضمین شده و ایمن خواهد بود. با وجود این سایت، هر سال بلک فرایدی ترکیه با بهترین کیفیت برگزار می شود و هر کالا و محصولی از آن قابل تهیه می باشد. مهمتر اینکه بهترین تخفیف های جمعه سیاه را با آن می توانید تجربه کنید. در نتیجه آمازون انتخاب اول بسیاری از خریداران اقصی نقاط دنیا و از بهترین سایت های بلک فرایدی است که نقش مهمی در برگزاری این روز مهم ایفا می کند.

    نحوه خرید از بلک فرایدی 

    برای خرید از بلک فرایدی ترکیه به شیوه اینترنتی اولین چیزی که اهمیت پیدا می کند،.انتخاب سایت های معتبر می باشد که پیشنهاد ما خرید از آمازون در بلک فرایدی ترکیه برای شماست. اما، اطلاع از تاریخ برگزاری جمعه سیاه شرط اصلی برای خرید از آن و گرفتن تخفیف های واقعی است. با این حال، به سبب تنوع بالای محصولات و اجناس،.بهتر است از قبل برای این رویداد آمادگی بگیرید و با محصولاتی که در آمازون به فروش می رسند و نحوه سرچ و پیدا کردن آنها آشنا باشید. خرید اینترنتی از جمعه سیاه تقریبا یکی از آسان ترین اقداماتی است که امروزه می توانید انجام دهید. برای این کار همانند دیگر خرید های اینترنتی ابتدا باید محصول مورد نظر را با معیارهایی که در نظر دارید، پیدا کنید. آنگاه آن را انتخاب کرده و به سبد خرید خود بیفزایید و در نهایت قیمت تخفیف خورده آن را پرداخت نموده و آن را سفارش دهید.

    برند های گروه ایندیتکس(دارای بیشترین تخفیف در BLACK FRIDAY)
    برند ZARA و ZARA HOME
    برند STRADIVARIUS
    برند PULL&BEAR
    برند OYSHO
    برند BERSHKA
    برند MASSIMO DUTTI

    درباره‌ی ما:

    ما در زمینه خرید و فروش محصولات خارجی و برند تجربه بسیار زیادی داریم و شما با اطمینان کامل می توانید از سایت ما خرید کنید علاوه بر اون شما می توانید برای خرید غذای حیوانات از ترکیه به لینک مربوطه مراجعه کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما از طریق کانال تلگرام در ارتباط باشید.

    خرید مستقیم از ترکیه با کمترین قیمت لیر این امکان را به شما می دهد که خرید آنلاین از برند های ترکیه را داشته باشید و در کمترین زمان محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

    علاوه بر اون آنلاین شاپ کالا پایتخت با سابقه چند ساله در این زمینه برای شما خرید اینترنتی از ترکیه را ساده کرده و شما به راحتی می توانید از شاپ آنلاین ترکیه ما خرید از ترکیه خود را ثبت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *