شاپ آنلاین ترکیه

 خرید اینترنتی از ترکیه

خرید اینترنتی از ترکیه می‌تواند یک تجربه جذاب باشد اما نکاتی که باید در نظر داشته باشید و برخی اقدامات امنیتی که باید انجام دهید وجود دارد.

خرید اینترنتی از ترکیه از جمله گزینه‌های محبوبی است که می‌تواند برای متقاضیان شرایط ایده‌آلی را فراهم آورد. با توجه به اینکه در ترکیه محدودیتی برای واردات انواع کالاهای برند و اصل مطرح نمی‌شود، بالطبع افراد می‌توانند آزادی انتخاب بیشتری در گزینش برندهای خارجی داشته باشند. از این رو خرید از ترکیه طرفداران بسیاری پیدا کرده. به خصوص باید گفت این روند به واسطه گسترش خرید اینترنتی، رواج بیشتری داشته که همین موضوع عاملی برای تقاضای بالا از سایت‌های فعال در این زمینه بوده است. از این رو در ادامه قصد داریم با ارائه توضیحات بیشتر نسبت به شرایط و مزایای خرید مستقیم از ترکیه به ایران، شما را با این سبک خرید آشنا کنیم‌.

چند نکته مهم برای خرید اینترنتی از ترکیه :

  1. انتخاب سایت‌های معتبر:
    • اطمینان حاصل کنید که از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر و معروف خرید می‌کنید. نظرات و بازخوردهای دیگران نیز می‌توانند به شما در انتخاب کمک کنند.
  2. اطلاعات محصول:
    • مطالبی چون جزئیات محصول، قیمت نهایی (شامل هزینه حمل و نقل)، شرایط بازگشت کالا و گارانتی را دقیقاً بررسی کنید.
  3. روش‌های پرداخت:
    • از روش‌های پرداخت امن و قابل اعتماد مانند کارت اعتباری، پی‌پال یا سایر روش‌های امن و پرکاربرد استفاده کنید.
  4. هزینه حمل و نقل:
    • هزینه حمل و نقل به ایران را در نظر بگیرید. برخی از فروشگاه‌ها ممکن است هزینه حمل را جداگانه اعمال کنند.
  5. تعرفه و گمرک:
    • بررسی کنید که آیا محصول مورد نظر شما تحت تعرفه و گمرک وارداتی قرار دارد یا خیر. هزینه‌های احتمالی گمرکی را در نظر بگیرید.
  6. امنیت و حریم خصوصی:
    • مطمئن شوید که اطلاعات شخصی و مالی شما به امانت می‌ماند و سایت از پروتکل‌های امنیتی مانند SSL استفاده می‌کند.
  7. پیگیری سفارش:
    • از وجود سیستم پیگیری سفارش برای مطمئن شدن از وضعیت سفارش خود استفاده کنید.
  8. خدمات پس از فروش:
    • اطلاعاتی در مورد خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات را در سایت بررسی کنید.

 خرید اینترنتی از ترکیه

خرید مستقیم از ترکیه به ایران به چه صورت است؟

خرید مستقیم از ترکیه به ایران ممکن است به چندین شکل انجام شود. البته باید توجه داشت که این روش‌ها ممکن است به دلیل محدودیت‌های مربوط به تجارت بین المللی، تعرفه‌های گمرکی، و سیاست‌های مالی و اقتصادی هر دو کشور تحت تأثیر قرار بگیرند. در اینجا چند روش برای خرید مستقیم از ترکیه به ایران ذکر شده است:

  1. استفاده از فروشگاه‌های آنلاین:
    • می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه که به ایران ارسال دارند، خرید انجام دهید. در این صورت، برخی از وب‌سایت‌ها ممکن است امکان خرید و پرداخت آنلاین داشته باشند.
  2. ترتیب خرید از طریق واسطه‌ها:
    • برخی از افراد از واسطه‌ها یا شرکت‌های خدمات ارسال محصولات استفاده می‌کنند. این واسطه‌ها بسته را از ترکیه دریافت کرده و به آدرس شما در ایران ارسال می‌کنند.
  3. ارسال به آدرس ارتباطی در ترکیه:
    • اگر شخصی در ترکیه دارید یا امکان ارسال به یک آدرس ارتباطی در ترکیه را دارید، می‌توانید بسته را به آنجا ارسال کرده و سپس از طریق ارسال مستقیم از این آدرس به ایران دریافت کنید.
  4. خرید از فروشندگان ترکیه در ایران:
    • برخی از فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی ممکن است که کالاهای ترکیه‌ای را وارد و به فروش بگذارند.

در هر صورت، قبل از هر خرید، مهم است که شرایط و هزینه‌های ارسال، مالیات، و تعرفه‌های گمرکی را بررسی کنید تا از نواقص و هزینه‌های غیرمنتظره جلوگیری شود. همچنین، اطمینان حاصل کنید که از روش‌های پرداخت امن استفاده می‌کنید و فروشگاه یا واسطه معتبری را انتخاب کرده‌اید.

ارزانترین سایت خرید از ترکیه کدام ها هستند؟

قیمت‌ها و ارزانی یک سایت خرید از ترکیه بستگی به نوع کالا، مارک، تخفیف‌ها و شرایط فروش مختلف دارد. بنابراین، انتخاب سایت به عنوان ارزانترین بر اساس نیازها و خواسته‌های خاص شما متغیر است.

در عین حال، برخی از سایت‌های خرید آنلاین ترکیه که برخوردهای مثبت و ارزانی به خصوص داشته‌اند، عبارتند از:

  1. Hepsiburada (hepsiburada.com):
    • یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین سایت‌های خرید آنلاین در ترکیه.
  2. Trendyol (trendyol.com):
    • یک سایت بسیار معروف که محصولات متنوعی از لباس و کفش گرفته تا لوازم الکترونیک ارائه می‌دهد.
  3. Gittigidiyor (gittigidiyor.com):
    • این سایت متعلق به eBay است و محصولات متنوعی از گوشی‌های هوشمند تا لوازم آشپزخانه را در اختیار دارد.
  4. N11 (n11.com):
    • سایتی که از تنوع محصولات و تخفیف‌های مناسب شهرت دارد.
  5. Modanisa (modanisa.com):
    • اگر به دنبال لباس‌های مدستانه و اسلامی هستید، این سایت یک گزینه خوب است.

توصیه می‌شود که قبل از خرید، نظرات کاربران و بازخوردها را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که سایت انتخابی از نظر امانت و ارائه خدمات به مشتریان به شما اطمینان می‌دهد. همچنین، از شرایط پرداخت، هزینه حمل و نقل، و شرایط بازگشت مطلع شوید.

 خرید اینترنتی از ترکیه

آیا خرید مستقیم از ترکیه رو پیشنهاد میدهید؟

خرید مستقیم از ترکیه می‌تواند به عنوان یک گزینه معتبر در نظر گرفته شود، اما باید به چند نکته توجه داشته باشید:

  1. هزینه‌های حمل و نقل:
    • هزینه حمل و نقل ممکن است به عنوان یک هزینه اضافی محسوب شود. بررسی کنید که فروشگاه یا واسطه ای که انتخاب می‌کنید، امکان ارائه حمل و نقل با هزینه معقول به ایران را دارد یا خیر.
  2. تعرفه‌های گمرکی:
    • باید اطلاعاتی در مورد تعرفه‌ها و گمرکی بودن محصولاتی که می‌خواهید بخرید، بدست آورید. این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی بر هزینه نهایی داشته باشد.
  3. مسئولیت در صورت خرابی یا مشکل:
    • اگر محصول شما خراب یا مشکل داشت، باید بدانید که چطور می‌توانید به درستی از خدمات پس از فروش استفاده کنید یا محصول را باز گردانید.
  4. پرداخت امن:
    • از روش‌های پرداخت امن و معتبر مانند کارت اعتباری یا سیستم‌های معتبر پرداخت آنلاین استفاده کنید.
  5. نظرات و بازخوردها:
    • نظرات و بازخوردهای دیگر خریداران را در مورد فروشگاه یا وب‌سایت مورد نظر بررسی کنید.

قبل از هر چیز، انتخاب فروشنده یا وب‌سایت معتبر و مطمئن از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین، ممکن است در برخی موارد از خرید از طریق واسطه‌های معتبر نیز بهره‌مند شوید.

نحوه خرید اینترنتی از ترکیه

افرادی که به خرید کالاهای خارجی و اورجینال علاقه دارند، در انتخاب سایت خرید دو دسته هستند؛ به طوری که یا به دنبال کالاهای موجود در سایت می‌گردند و یا قصد خرید کالایی را دارند که در سایت مد نظر تعریف نشده و باید سفارش دهند.

در روند خرید اینترنتی از ترکیه، انتخاب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. تنوع سایت‌های فعال در این زمینه باعث شده تا گزینه‌های مختلفی در اختیار افراد قرار بگیرد. سایت‌های ترکیه‌ای و یا سایت‌های داخلی، هر کدام به نحوی در این زمینه فعالیت دارند.

نکته قابل توجهی که در روند خرید مطرح می‌شود، قیمت‌های مربوط به اجناس است که در کنار آن هزینه باربری، هزینه پیک و یا پست هم افزوده شده و قیمت نهایی بار را تشکیل می‌دهد. توجه داشته باشید که هزینه باربری تحت تاثیر وزن بار لحاظ می‌شود. به طوری که در ایران بر اساس وزن واقعی محاسبه شده و به مشتری جهت واریز اطلاع داده خواهد شد.

در مورد بازه زمانی دریافت بسته‌ و کالاهای خریداری شده هم باید گفت حدودا 10 الی 15 روز کاری زمان می‌برد که این مدت بسته به نوع سفارش می‌تواند متفاوت باشد.

در روند انتخاب سایت باید به این موضوع توجه داشته باشید که برندهای معتبری که در کشور ترکیه نمایندگی دارند، شرایط را برای متقاضیان فراهم آورده‌اند تا از سایت‌های قابل اطمینان امکان خرید وجود داشته باشد.

افراد می‌توانند ترکیه را برای خرید انواع پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم خانگی، کتاب و مواردی از این دست انتخاب کنند. در هر صورت شرط لازم برای خرید از این بستر، برخورداری از یک کارت بانکی و یک آدرس معتبر خواهد بود.

شما می تونید از طریق باکس زیر سوالات خود را مطرح کنید یا در شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید

    ارزانترین سایت خرید از ترکیه

    به طور کلی خرید از شاپ آنلاین ترکیه می‌تواند مزایای متنوعی را برای انواع خریدهای عمده و جزئی داشته باشد. به همین دلیل سایت‌های مختلفی وارد این عرصه شده‌اند. از این رو شناخت یک بستر مطمئن و در عین حال ارزان، می‌تواند به انتخاب‌های بهتر افراد تا حد زیادی کمک کند.

    نکته قابل توجهی که نسبت به این سایت‌ها مطرح می‌شود، نامگذاری آن‌ها به عنوان اوتلت (outlet) است. این دسته از سایت‌ها اجناس مختلف را با قیمت کمتر به فروش می‌رسانند که گاها تحت تاثیر تخفیف قیمت آن‌ها کاهش یافته و یا دلایل مختلف دیگری در پس قیمت مناسب آن‌ها مطرح شده است.

    به علاوه می‌توانید کیفیت و تنوع برند را به عنوان اولویت انتخاب سایت در نظر بگیرید. در حالت کلی اگر شما هم به دنبال خرید با قیمت مناسب همراه با اطمینان از بستر انتخابی خود هستید، قطعا ترکیه می‌تواند گزینه مناسبی برای انواع محصولات با کیفیت و اورجینال باشد.

     خرید اینترنتی از ترکیه

    مزایای خرید مستقیم از ترکیه به ایران

    در صورتی که انتخاب شما برای خرید، کالاهای مطرح از برندهای خارجی باشد، ترکیه بهترین بستر برای انتخاب محصول مورد نظرتان خواهد بود. از این رو مزایای متنوعی را می‌توان در رابطه با خرید از ترکیه مورد بحث و بررسی قرار داد. در ادامه چند مورد از این مزایا به طور کلی مطرح شده است:

    کیفیت و اطمینان از اصالت برند

    همانطور که گفته شد، ترکیه با توجه به شرایطی که دارد، نمایندگی‌ انواع برندهای مطرح دنیا را در اختیار گرفته و از بابت اصل بودن برند خیال شما را راحت می‌کند. از طرفی برخی از برندهای مربوط به لباس ترکی هستند و این موضوع سبب شده تا کیفیت این دسته از اجناس زبانزد باشد. در نتیجه خرید از ترکیه نه تنها شرایط را برای خرید اجناس اصل ترکی فراهم می‌آورد، بلکه امکان خرید کالاهای باکیفیت و اورجینال از برندهای خارجی را تعریف کرده که همین موضوع عاملی برای تقاضای بالای ایرانیان برای خرید از سایت‌های فعال در این زمینه است‌.

    صرفه‌جویی در هزینه

    خرید اینترنتی از ترکیه، با حذف نیاز به رفت‌ و آمد، سبب شده تا هزینه‌های خرید به طور چشمگیری کاهش پیدا کند. به علاوه در صورتی که قصد خرید از برندهای داخلی ترکیه را داشته باشید، پارامترهایی چون پایین بودن هزینه مواد اولیه، رونق اقتصادی، رقابت بین تولیدکنندگان محصولات و برندهای مطرح، سبب می‌شود تا قیمت معقولانه‌ای برای این دسته از کالاها تعریف شود. همچنین برای افرادی که به طور عمده خریداری می‌کنند، کارمزد به مراتب کمتری تعریف می‌شود.

    تنوع در گزینه‌های خرید

    خرید از ترکیه می‌تواند به منظور خرید انواع لباس، لوازم خانگی، کفش و مواردی از این دست، گزینه‌های متنوعی را برای شما تعریف کند. به طوری که انتخاب این دسته از کالاها کاملا به شما بستگی خواهد داشت. برندهایی در ترکیه وجود دارد که خود تنوع بالایی برای محصولات در نظر می‌گیرند. از طرفی حتی در رابطه با برندهای مطرح خارجی هم تنوع نمایندگی‌های موجود در ترکیه سبب شده تا افراد بتوانند محصولات مورد نیاز خود را از برند دلخواه خود خریداری کنند.

    کاهش زمان ارسال

    با توجه به اینکه ایران و ترکیه در همسایگی یکدیگر قرار دارند، زمان مطرح برای ارسال انواع کالا به مراتب کمتر از دیگر کشورها خواهد بود. حتی باید به این موضوع اشاره کرد که این نزدیکی سبب شده تا شرایط حمل‌ونقل سهولت بیشتری پیدا کند. به همین دلیل اغلب فروشندگان ایرانی، ترکیه را به عنوان بستر خرید عمده خود انتخاب می‌کنند.

    درباره ی ما:

    از طریق آنلاین شاپ کالا پایتخت می توانید تجربهٔ خرید کفش از ترکیه با کیفیت برتر را تجربه کنید. شما می‌توانید به راحتی خرید آنلاین از برند های ترکیه را انجام دهید و حتی با خرید مستقیم از ترکیه به ایران تمامی محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید. از این امکانات برای خرید از ترکیه با کمترین نرخ لیر بهره‌مند شوید و تجربه‌ای خرید آنلاین ارزشمند و متفاوت را با محصولات با کیفیت از ترکیه به دست آورید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *